Friday, December 28, 2012

result PMR ??

mak meninggal masa aku darjah 5,  aku sabar.
lepas upsr tak dapat SBP,  aku sabar.
masa form 1 aku ada ketumbuhan dalam kepala,  aku sabar.
lepas ketumbuhan hilang, aku ada migrain.  aku sabar.
masa kat hostel senang demam, gastrik and migrain.  aku sabar.
ada 'benda' menumpang kaki aku sampai kaki cepat lenguh and injured.  aku sabar.
pernah ada lemah paru-paru,  aku sabar.
game handball nak dapat first, tapi dapat second jaa.  aku sabar.
nasyid asat nak johan, tapi dapat naib johan jaa.  aku sabar.
team pantun nak pi peringkat kebangsaan, tapii dapat third jaa peringkat negeri.  aku sabar.
tisu bahu kiri koyak masa latihan silat,  aku sabar.
pertandingan silat nak dapat at least third place, but habuk pun tak dapat.  aku sabar.
syarahan peringkat sekolah nak dapat first, tapi aku dapat second place jaa.  aku sabar.
cikgu aim aku sebab asyik keluar kelas join pertandingan.  aku sabar.
tertinggal pelajaran bila dok kt sickbay,  aku sabar.
nak straight A masa trial, tapi 3A jaa aku dapat.  aku sabar.

Akhirnyaaa, 19 disember 2012,, terasa macam mimpi bila nama Nurul Izzati bt Kapi first sekali disebut untuk penerima 8A dalam kelas Delima. Alhamdulillah, kesyukuran and kegembiraan tak dapat dgambarkan dgn kata2. Cewaahhhh! Poyo jaa. Haha! The conclusion here, setiap kejadian pasti ada hikmahnyaa :)) 


SPEECHLESS, just full of HAPPINESS! 

 mak yaana, yaana, PENGETUA and me :)

nampak tak zati jaa over excited? hahah!

Okey, calon PMR 2013, good luck! Never give up!

No comments:

Post a Comment