Tuesday, December 18, 2012

KL-GENTING

Assalamualaikum. 
Heyy! Masa 7 and 8 disember, zatie join trip KL - Genting. It was fun as i spent my days with my friends, seniors and juniors. Masa kt KL kmi pi Times Square. Sampai2 terus serang kedai jual kpop merchandise kt fifth floor. Habis almost RM50 kat sana. We spent our night at Phoenix Hotel, bilik dia besttt! :) Kat Genting plak, naik Corkscrew and Spaceshot memang awesomee! Screamed like crazyyyy! Hoho. Unfortunately byk benda tak sempat naik sebab queue panjang sangat. Maklumla sabtu. Okey laa, malas nak cita panjang berjela, sila jamu mata~ ^__^

in the bus with Aliaa Aqilah :)
KL kami datang! :D


at Times Square with Adriana Azam :)


nie lah kedai KPOP merchandise :D

kena hujan, sejuk sangat bus nie so kena la ber-sweetsweet 
*shivering
this is our room, yaana and me :)
barang banyak derhh xD

nampak tak KLCC tu haa?

 mkn malam kt warung area hotel :D
*buat mcm wrung kami punyaaaaaa. bsing gila kot! :)




depan lif hotel pun sempat snap. time to check out~

alohaa gentingg!
see? beyond excitement wehh!
Paris laa sangat? hahaa! paris genting pun jadi lahh!

seniors and juniors, all gathered hereeeee :D
nampak tak ketinggian aku walaupun sikit?

terserlah dah kependekan akuu

tunggu dapat gelang masuk theme park

muka macam sakit ==' selsema jaa pun.

nampak kependekan aku? ergh

crazyy us! with aliaa :D
berkabusss. *bajet oversea :p

excited nak start main :D

jyeahh!

corkscrew (roller coaster). depan skali wehh! :D
takutttttt!

macam tak percaya aku naik setinggi tuh :O



tinggi kan? nie lah corkscrew kami naik :))

tak smpat naik dah hujan :(

tebal kan sweater aku? nampak lagi gemuk..
jengjengjenggg! aku suka background nieh :)

wuhuuu

gemukk :p banyak btul beg aku tolong galas ='=

on mini train with farhah :)




ok dahhhh. bubyeeee!






No comments:

Post a Comment