Sunday, May 11, 2014

Hari Ibu

Assalamualaikum.

Hari nie hari ibu. So since last night i was quite down and sad. I miss you mak. 16 April hari tuh cukup 6 tahun mak meninggal. In April, i was really lost. Teringat mak je nak nangis. Apehal cengeng? Haishh. If mak ada lagi, will she feel proud of me? I used to make my parents proud before, what happen to that now? Result dah tak bagus. Haihhh. I just hope that if exam lain tak cemerlang, slip SPM tetap 9A+. Insha Allah Amin.! Kekadang stress kt seseri ni, i was thinking, seronoknya kalau dapat cakap dgn mak. Usually zati tak call sangat cita kt ayah. I dun wanna make him worried of me. I should call ibu, and wish mothers' day kt dia. But ade jugak rasa segan. Walaupun ibu tiri tapi ibu baik. Cuma aku tak pandai luahkan rasa sayang kt dia. Wallawehh poyo plak zati. Whatever it is dear heart, please stay strong. Focus in studies. Seimbangkan bekalan akhirat. Mak, insha Allah adik jumpa mak kt sana nanti. You'll remain here in my heart forever. Hari nie selang berapa minit mesti pgawas baca wish hari ibu untuk visitors yg datang. Sebak, sumpahh. hmmm. Cukup zati, Allah ada.

No comments:

Post a Comment