Monday, January 2, 2012

2nd january

assalamualaikum... 2nd january is a special day for me.. why? it's my birthday!! Alhamdulillah ya Allah.. zati msih trus bernafas selama 15 tahun nie.. hari nie scara rasminya zati jadi pmr candidates.. why? coz dh masuk 15 tahun laa.. i really appreciate all the wishes through fb and phone.. hadiah? jarang dapat laa.. i consider the new watch and sport shoes bought by my father as my birthday present.. xtau laa kot2 ada rezeki kwan2 bg hadiah kt hostel nanti. haha.. tak mengharap pun.. wish and doa pun dh berbaloi.. azam zti thun nie is rajin brkali kali ganda brbanding sbelum nie yg dh banyak buang masa.. erm, wish yg pling bharga bg zati is from my sister yg kt India tuh.. trmasuklaa wish2 dr family including and orang2 lain zti sayang.. ramai sebut 8A pmr.. AMIN! Insyaallah zti usaha untuk banggakan family especially my father yg banyak susah payah untuk anak dy sejak mak meninggal.. 8A jea laa yg boleh buat zti rasa jasa ayah terbalas.. if snior2 boleh, why not me? so I believe in myself.. if i work hard, study smart.. doa and tawakal.. insyaallah Allah akan tolong.. and zti hope i can be a better person.. more matured, but steady and cool !

smart kan cake nie? awww.. wish i can order like this one day..

No comments:

Post a Comment